Pluggar på

Jag sitter här och tentapluggar, änsålänge har jag kollat på en föreläsning och ska strax sätta igång andra. Det är bara 12 dagar kvar.. Oh my god. Typ vaknade inatt och hade tentaångest, precis som med förra tentan. Fast då började det typ två månader innan tentan skulle vara, skitjobbigt va det :( 

Imån ska lilla Doris till vetirenären och kastreras. Det skulle egentligen gjorts förra veckan, men hon typ löpte fortfarande så fick skjuta upp det en vecka, för om man gör det när dom är "brunstiga" eller så så kan dom tydligen bete sig antingen som dom gör då eller som kattungar hela livet. Och en skrikande Doris hela livet är ju inte så roligt, varken för oss, henne eller grannarna..  :P haha.

Nehe, nu har jag haft min lilla break så dags att sätta igång igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0