Tisdag

Jag sitter här och försöker hitta originalatriklar om Trichomonas Vaginalis - Trikomnaskolpit, ingen som råkar ha skrivit en? Haha. Jag är verkligen skitdålig på detta, man kan tro att jag inte ens var på föreläsningen när dom visade hur man ska göra.. Blä.

Men resten av dagen har varit rätt bra :)  Det var en väldigt intressant föreläsning om miljögifter på förmiddagen och på eftermiddagen pratade vi med den programansvariga om hur många som sökt till hösten, va vi kan jobbade med senare och sådära. Måste säga att nu känns det faktiskt mycket bättre och jag blev lite inspirerad igen! Sökte ju till sjuksköterska till hösten, men får se hur jag gör.. Det va ju mest för att jag inte vet vad jag blir eller kan jobba med. Men som sagt, det känns bättre nu när man tänkt "outside the box" en stund. Fast nu vill jag ha sommarlov mer än nått annat, men det är två tenor, en dugga, en "uppsats" och wikipedia-arbetet kvar.. Allt detta innan 1 juni, för den 31 maj är det stoor redovisning och kursavslut. Så man behöver inte vara orolig för att inte ha något att göra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0