Väldigt länge sedan

Ojoj, länge sedan sist! Varför blir det alltid så - att man tar upp bloggen lite då och då och sen bara råkar glömma bort den? Lite trist.. Men nu är det som så att en arbetskamrat till mej har varit på mej i cirka två-tre veckor om att jag ju måste starta min blogg igen - för hon har ju den på sina favoriter! DET tycker jag är lite roligt. När hon började läsa min blogg kände vi inte ens varandra, men vi visste vilka varandra var lixom. Nu jobbar vi tillsammans en hel del och har faktiskt himla kul ihop :)  Men då för några veckor sedan sa hon att jag ju minsann borde skriva lite igen, och jag råkade visst lova att tillägna ett inlägg till henne ;)

So this is for you, Angie!

Kommentarer
Postat av: Johanna-V

men jarå? :(

2012-03-12 @ 22:27:03
URL: http://svartvitalinjer.blogg.se/
Postat av: Angelica

Wohooo äntligen :D

2012-03-13 @ 15:09:07
URL: http://norlinangelica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0